16 noiembrie 2021, 08:18

Pregătirea viitoarelor mame pentru sezonul rece

raceli-iarna-femei-insarcinate

Importanța activităților fizice

Este recomandat ca pe timpul iernii să nu deveniți sedentare, dacă există contraindicații la activitățile de tip pilates, aerobic sau chiar yoga, se recomandă mersul pe jos, cel puțin 30 de minute. Mersul pe jos ne ajută împotriva retenției hidrice și pentru calmarea picioarele umflate.

Evită sporturile de iarnă și timpul petrecut la altitudini mari.

Alimentația și hainele, importante în sezonul rece

Pentru că oscilațiile termice vin la pachet cu viroze respiratorii, nivelul de grijă este tot mai mare. Este important să punem accentul pe următoarele categorii de alimente:

  • Fructele
  • Legumele
  • Ceaiurile
  • Lichidele, în special apa
  •  

Gravidele pot consuma în sezonul rece plante precum echinaceea, care sunt indicate în prevenția răcelilor și care duc la creșterea imunității. Femeile însărcinate pot lua un supliment zilnic de vitamina C, care le împiedică să răcească. Vitamina C îmbunătățește răspunsul natural al organismului la infecțiile prin furnizarea organismului cu o doză mare de antioxidanți pentru combaterea bolilor.

 

În ceea ce privește îmbrăcămintea este bine să alegeți articole vestimentare călduroase, de preferat în mai multe straturi, iar când este nevoie să fie și impermeabile. Chiar dacă sunt greu de suportat, este nevoie să ai următoarele accesorii: fular, mănuși și căciulă.

Alege haine în care te simți comodă, iar fiecare drum prin zăpadă să fie unul fără dificultăți.

Și nu uitați, mai ales în această perioadă, sa vă faceți vaccin. Pe sarcină se pot face atât vaccin anti covid 19, cât și anti gripal. Doar să aveți grijă să  fie o lună între ele distanță.

 

Medicii Avicena Profertis îți stau la dispoziție cu sfaturi și susținere la fiecare pas. Programează-te la o discuție: 0232.220.785, 0758.042.785.

Modificat Tag-uri: